Ke smartphonu připojíte i tento domácí pivovar. A ještě mu poručíte, co uvařit

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

LG Homebrew je domácí mikropivovar, s jehož pomocí si doma můžete uvařit pivo dle vlastního výběru. Celý proces můžete samozřejmě sledovat ve vašem smartphonu.

Vypadá jako přerostlý kávovar, a dokonce se do něj vkládají i velmi podobné kapsle, ale ve skutečnosti je LG Homebrew domácí mikropivovar, s jehož pomocí si doma každý může uvařit pivo dle vlastní chuti. Tedy pokud máte chuť na jednu z pěti následujících voleb – americký IPA, britský Stout, americký Pale Ale, belgický Witbier a nebo (a to je pro českého zákazníka asi nejpodstatnější) pivo českého plzeňského typu.

Pivovar Homebrew z jedné várky, skládající ze z čtyř kapslí základních ingrediencí, dovede vyrobit celkem pět litrů piva. Ty pak můžete doma rovnou natočit do sklenice, nechybí totiž ani pípa. Jenže si na výsledek budete muset nějakou dobu počkat, Lg totiž uvádí, že příprava jedné várky bude pivovaru trvat dva týdny. To abyste se pak rozmýšleli, na co budete mít za čtrnáct dní chuť.

Celý záznam tiskové konference LG, prezentace pivovaru je na 18. minutě:

Nebylo by to chytré zařízení, kdyby na něm nebyl barevný displej, kde si celý proces patřičně zvolíte a nastavíte a samozřejmě patřičná aplikace pro smartphone (Android i iOS), díky které budete moci sledovat, jak se vám pivo vaří a kolik už je hotovo odkudkoliv. Na závěr se pak LG Homebrew i sám vyčistí, a to údajně bez nutnosti jakýchkoliv speciálních přípravků – stačí prostě jen horká voda.

Pro stroj si doma musíte ale připravit dost místa, je totiž poměrně mohutný. Ale kdy si ho budete moci koupit ještě netušíme, LG pouze na konferenci v Las Vegas ukázal, jak to celé funguje, ale na dostupnost na trhu a cenu řeč nepřišla. Předpokládáme však, že takto specifický stroj nic levného nebude, a jeho speciální kapsle nejspíš také ne. také by nás zajímalo, zda chce do budoucna LG rozšiřovat nabídku typů piva, které lze uvařit, a nebo zda budete navždy odkázání na výše zmíněných pět typů. To pak možná bude lepší dál chodit „na jedno“ do oblíbeného podniku.

Sdílet.

O autorovi

Komentáře jsou uzavřeny