Místo kecek a iPhonů štíty proti virům. Firmy se přizpůsobují

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Firmy v době krize obrací pozornost tam, kde je potřeba. Značky jako Apple nebo Nike se tak například pustily do výroby štítů na obličej.

Když jsou stovky tisíc lidí nemocných a ekonomika se připravuje na těžké časy, velké firmy musí patřičně reagovat. Někteří prosí vlády o finanční pomoc, jiní rovnou propouští zaměstnance a připravují se na krach, ovšem najdou se i tací, kteří si ani v době takové krize nenechají ujít příležitost a zkrátka přiloží ruku k dílu.

Tak například americký Apple již nabídl ve svém globálním distribučním řetězci 20 milionů roušek určených pro ty, kdo je nejvíce potřebují. Zároveň se pustil i do výroby plastových ochranných štítů před obličej, které mají zdravotníky chránit proti kapénkám obsahujícím viry. Ředitel Applu to oznámil na svém osobním účtu na Twitteru:

Do konce týdne hodlá Apple vyprodukovat více než milion štítů, a toto tempo chce udržet minimálně dalších několik týdnů. Jejich distribuce se plánuje zatím v rámci Spojených států, které byly pandemií nového typu koronaviru postiženy nejvíce ze zemí světa.

Apple ovšem není sám, masky začal vyrábět i oděvní gigant Nike. Jeho typ masky zatím od začátku dubna posílá do zdravotnických center v americkém státě Oregon, co nejdříve však hodlá svou působnost rozšířit i na další státy světa.

Sdílet.

O autorovi

Vložit komentář