Nemohli odemknout své tesly, protože nefungovala aplikace

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Majitelé elektromobilů značky Tesla si na sociálních sítích v hojném počtu stěžovali na nefunkčnost propojené aplikace, která jim znemožnila několik hodin odemknout svá auta. Na vině byla pravidelná údržba serverů.

Spoléhat se pouze na jednu chytrou funkci se v některých situacích nemusí vyplácet. Během údržby serverů služby Tesly, které měly mimo jiné na starost i propojenou aplikaci ke správě funkcí automobilů, včetně jeho odemykání, nebyly tyto služby dostupné. To znamenalo, že majitelé aut, kteří používali pouze tuto funkci k odemknutí svého automobilu, se do něj neměli jak dostat.

Tesly samozřejmě nejsou odkázané pouze na mobilní aplikaci a dostanete se do svého automobilu i pomocí čipové karty nebo klíče, ovšem najdou se právě i uživatelé, kteří chtějí mít vše na jednom místě a používají pouze mobilní aplikaci. Právě tato skupina lidí byla tak prakticky odstřižena od svých automobilů. Někteří svůj vztek nezapomněli řádně zdokumentovat na sociálních sítích.

Zástupci Tesly se k celému problému nevyjádřili, každopádně to vypadá spíše na chybu uživatelů, že nemají k dispozici alespoň jednu záložní metodu, pokud odemčení pomocí aplikace přestane fungovat. Je to tak i zároveň poučení do budoucna, že funkčnost služby, která vyžaduje připojení k internetu, nelze stále brát jako samozřejmost.

Sdílet.

O autorovi

Komentáře jsou uzavřeny